zaterdag 4 februari 2017

Wiebers haken

 
Ik ben vol goede moed begonnen met het haken van wiebers. Als ik had geweten dat het zo leuk is was er totaal geen moed voor nodig geweest overigens. Het werkt een beetje verslavend. De eerste af, snel nog één haken en zo verder.  
 
 
Ik wil er graag een kussen van maken van 50x50 cm. Hoe ik precies uitkom weet ik nog niet. Ik heb alleen gekeken welk formaat wieber ik leuk vind.
Wat ik nog moeilijk vond was welke kleuren er uiteindelijk in moesten komen. Nu heb ik me voorgenomen om de kleuren aan te houden die op de onderstaande tekening voorkomen.
Gewoon omdat ik dit zo'n mooie en rustige tekening vind.

 
Eerst even een stel wiebers haken. Dan kijken welk patroon het moet gaan worden.
Ik weet het nog niet en dat maakt dat je gewoon zo heerlijk door kunt haken. Alles mag. En wellicht hou ik dan wel een wiebertje over. Maar acht wat geeft het.
 
Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten