maandag 27 februari 2017

Notitieboekje

Onlangs heb ik een notitieboekje gemaakt. Ik vind het altijd nog wel fijn om het één en ander op te schrijven in plaats van een herinnering in mijn telefoon te plaatsen. Daarnaast hou ik van mooi en gezellig papier. Dit nodigt mij uit om netjes te schrijven en ook om mijn to do lijstjes echt af te werken.
 

Ik maakte dit notitieboekje van een heel oud kinderboekje waar de blaadjes uitvielen, blaadjes uit oude schriften en blaadjes uit het Flow book for Paperlovers. 

 
Het is een klein klusje. De papieren uitzoeken, op maat snijden, aan elkaar maken met naald en draad en in het oude kaftje plakken. Een avondje werk met leuk resultaat. Dat beviel me wel. Veel projecten nemen wat meer tijd in beslag en dan is het wel eens leuk om snel resultaat te hebben.


 

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten