maandag 16 januari 2017

De draad oppakken

Ik heb er zin in! Ja, om de draad weer op te pakken....af en toe een blogberichtje plaatsen van de projecten waar ik mee bezig ben, van de schatten die ik vind bij de kringloopwinkel, van (over)héérlijke recepten en wellicht nog wat meer.


De komende tijd komen er ook vast dingen op die ik al veel eerder gemaakt heb. Het is niet zo dat ik momenteel weer zo in de flow ben dat ik elke dat iets nieuws maak...!

Sinds kort heb ik een heerlijk plekje op zolder waar ik bezig kan zijn met draad en naald! Ik heb mij voorgenomen eerst wat projecten af te maken waar ik ooit mee begonnen ben. Ook heb ik besloten wat projecten op te ruimen die ik nu gewoon echt niet meer leuk vind. Zo is de to do lijst iets overzichtelijker.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten