donderdag 21 januari 2016

Winterkost

 
Vandaag heb ik goulash soep gekookt. Ik meende zomaar ineens dat ik daar zin in had. Ik had het nog nooit eerder gedaan. Maar een blik op het www en ik dacht dat dat toch niet zo ingewikkeld kon zijn.
Een beetje van dit recept en een beetje van dat recept en zo kwam ik tot de volgende ingrediënten: Runde poulet, 3 paprika's, 6 uien, potje tomatenpuree, peper, zout, karwij en marjolein.....en natuurlijk 1,5 liter water.
 
 
 Het is voor morgen. Want morgen hoop ik samen met mijn mam een dagje weg te gaan. Lekker struinen van stoffenwinkel, naar wolwinkel, naar kringloopwinkel! En als we thuis komen, wacht ons de goulash soep! Ik heb er zin in!

 
Ondertussen brei ik verder aan een babytruitje. Want binnenkort hopen wij papa en mama te worden.
Een gebreid truitje moest er toch wel voor ons kindje klaarliggen vond ik.
 
 
De foto's zijn niet zo mooi helaas. De camera zit al in de ziekenhuistas. En die ga ik er niet meer uithalen....want die moet toch echt mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten