vrijdag 24 april 2015

Genieten

 
Afgelopen week hebben we genoten van de rust, een weekje vakantie met familie, de zon, de bloesem, tulpen in de tuin.....
 
Met mijn familie hebben we gevierd dat onze ouders 30 jaar getrouwd zijn! Wat een feest om met elkaar een paar dagen in Zuid-Limburg te zijn. Het was gezellig, prachtig en lekker!
We hebben er veel gewandeld, gekletst, genoten van de allerkleinsten, gezwommen, in de zon gezeten, gelezen....
 
 

 
Natuurlijk genoten we ook van de Limburgse vlaai! Ik zal maar niet vertellen hoeveel van deze vlaaien er mee naar huis gegaan zijn....Maar lekker zijn ze!
 
 
En toen we thuiskwamen, prachtige bloesem in de appelboom. Daar wordt ik echt blij van!


 
De tulpen bloeien ook. O wat is het voorjaar toch fijn!
Zoveel bloemen en kleuren...


 
Het hart van de tulp vind ik erg mooi! Het zachtgeel,  zachtgroen en wit samen.

 
Een kleine versiering voor Koningsdag. Toch wel leuk altijd, rood wit blauw. 

 
 Op vakantie lekker aan m'n nieuwe project gehaakt. Een col. Niet heel spannend maar wel fijn om te maken.


Zo ongeveer moet het worden, alleen groter....Ik heb nog even de tijd. Het is nog geen winter voorlopig.




 Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten