donderdag 9 april 2015

Een 'Ik had eigenlijk' dag

 
Ik heb wel eens een 'ik had eigenlijk dag'. Zo'n dag als vandaag waarop ik steeds denk ik zou eigenlijk de woonkamer schoon moeten maken, maar ja het is erg lekker weer.
Daar mag je toch wel even van genieten. Dus ga ik lekker in de zon zitten haken. Tot ik bedenk: ' ik zou eigenlijk de kamer schoon moeten maken'. Dus leg ik mijn haakwerk weg. Ga naar binnen, kijk is rond en bedenk dat het over een uur ook nog wel kan. Vervolgens zit ik weer lekker in de zon te haken. En zo gaat het heel de dag door....
Als ik me wel aan mijn schoonmaakplanning had gehouden zou ik wellicht de hele dag gedacht hebben: 'Ik had eigenlijk in de zon moeten zitten vandaag'....wat zou uiteindelijk een beter gevoel geven?
 
Om het 'ik had eigenlijk' gevoel wat te bedaren hang ik mijn was buiten op en laat ik de zon het werk doen....genieten toch?!
 
 
 

 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten