maandag 1 juni 2015

Rommel

Leuke rommel en minder leuke rommel.  Momenteel heb ik het beide. Er wordt behoorlijk hard gewerkt hier in huis, waardoor ik minder leuke rommel heb. Ik hou niet zo van klussen en hoop daarom dat het allemaal snel klaar is.
 
Leuke rommel ben ik heel veel tegengekomen afgelopen zaterdag op de rommelmarkt in Bruchem. Wat was het weer leuk en gezellig. Alle 'rommel' op deze markt is gesorteerd. Dus alle witte bloempotten bij de witte bloempotten. Hobbyspullen bij hobbyspullen en heel veel blikken. Ik vond daar dit blik! Geweldig toch. Ben nog aan het bedenken wat ik erin ga doen. Er is vast wel iets te vinden. Ik heb ook nog gezocht naar oude Ariadnes, ze waren er wel maar niet van voor 1980. En die vind ik toch eigenlijk wel het leukst.

 
In de tuin is het ondertussen ook druk, het onkruid groeit nog harder dan rest. We genieten al van de heerlijke raapstelen, rucola, sla en andijvie. Door al het geklus, in de tuin en in huis, komt er van haken helaas even niet zo veel.
Ik heb wel weer wat mooie bollen klaarliggen voor een paar nieuwe projecten. Ik heb er zin in!
 
 
 
 
Deze ei muffins wil ik graag delen, wij zijn er namelijk heel erg gek op. Ik maak ze altijd van restjes. In deze muffins ging tomaat, prei courgette raapstelen en wat geitenkaas. Heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten