donderdag 4 december 2014

Klaar voor 2015!

Vandaag mijn agenda voor 2015 gepimpt!


Het uitzoeken van een nieuwe agenda duurt altijd even bij mij. Ik ga steeds weer kijken, maar kan moeilijk kiezen. De agenda mag niet te groot zijn, maar ook niet te klein. Ik wil eigenlijk een eenvoudige agenda, maar ik hou ook van mooi papier en een leuke voorkant. Hoe lastig kan iets simpels als een agenda uitzoeken zijn, dat zie je maar.

Ik kocht dit jaar een simpele agenda bij de Hema. En dacht daar kan ik alle kanten nog mee op.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het pimpen van mijn agenda....


I

Ik liet me inspireren door het boek Vilt & Vintage van Lisette Eisenga.
Erg mooi en leuk boek!



  
Nog een paar knoopjes erop.....





Ik ben er klaar voor!

Fijne avond!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten